תנורי קרמיקה יד שנייה

תנורי קרמיקה הם מצרך שכיח בחברה המערבית ההולכת ומתפתחת

תנורי קרמיקה הינו סיווג לתנורים תעשייתיים המשמשים לצרכים שונים ומגוונים, ביניהם עבודות אומנות בחמר, זכוכית וגבס, יצירת כלי חמר או קרמיקה ברמה התעשייתית ואף לצרכים אישיים כגון גימור סטרוקטורות שנבנו בחוגי אומנות למיניהם. 
 
תנורי קרמיקה מפיקים חום גבוה ביותר בדרך כלל מעל 1000 מעלות צלזיוס, אשר אחראי לייבוש החומר המוכנס אליו ולהקשיתו לצורה מוגמרת. לתנורי הקרמיקה מאפיינים רבים המבדילים בין הסוגים השונים. 
 
בין הפרמטרים שיש לשים לב אליהם בעת בחירת תנור מתאים נמנים מיקום פתח התנור, גודלו,החום המרבי אליו הוא יכול להגיע, כושר הבידוד שלו ומערכת הבקרה והבטיחות שלו.
 
מחירי תנורי הקרמיקה חגים סביב טווח רחב. תנור קרמיקה יד שנייה הינו מושג שהולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות, בשל העובדה, כי תנור קרמיקה באופן כללי אינו מוצר שעליו להיות סטרילי או חדש מהניילונים בכדי לספק את העבודה שלשמו נקנה. תנורים יד שנייה שנקנים מחברה אמינה מספקים מענה מדויק לצרכי המשתמשו לסכום שיש ברשותו להשקיע במוצר.   

תנורי קרמיקה יד שנייה מסוגים שונים

  • תנורים לכיפוף זכוכית – תנורים לכיפוף זכוכית מתחיל במושג אשר בשפה המקצועית נקרא פיוזינג, ומשמעותו היתוך הזכוכית לחומר גמיש וקל לעיצוב. הפיוזינג  מתבצע בחום שבין 750-900 מעלות צלזיוס, ומאפשר למשתמש את גמישות הזכוכית בכדי לעצבה על פי צרכיו ורצונו. תנורי פיוזינג נמנים בין תנורי הקרמיקה בשל מאפייניהם דומים, אך הם דורשים חום נמוך יותר וצריכים להיות בעלי יכולת שליפה נוחה של הזכוכית מן התנור. לאחר ההיתוך ועיצוב הזכוכית, יכולים התנורים גם לשמש למיצוקה מחדש של הזכוכית, לצורך גמר עיצוב המוצר. תנור קרמיקה יד 2 לכיפוף זכוכית נבדל מתנור חדש בעיקר במחיר, ופחות בפונקציונאליות, בשל העובדה כי כיפוף זכוכית, הוא מקצוע עתיק יומין ומצריך תכונות לא משוכללות יתר על המידה מהתנור.
 
  • תנורים לעיבוד חמר – תנורי קרמיקה לעיבוד חמר שונים מתנורי הפיוזינג בחום הרב אותו הם מייצרים. עיבוד והקשיית החומר נעשית בחום של כ-1200 מעלות צלזיוס, ועל כן דורשת מהתנור להיות בעל כוח חשמלי רב יותר ובעל עמידות גבוהה יותר. בנוסף, תנורים מסוג זה בשל העובדה שהם מייצרים חום גבוה יותר, צריכים להיות בעלי מערכות בטיחות ובקרה משוכללות יותר, מהאספקט הבטיחותי של העניין. תנור קרמיקה יד שנייה המתאים לעיבוד חמר יכול להיות פיתרון נוח לכיס עבורכם, אך כאן יש לשים לב, שהתנור הוא מדגם מספיק חדיש או שעבר שכלולים אשר מבטיחים את בטיחותו.
תנור קרמיקה יד שנייה

המדריך לרכישת תנור קרמיקה יד שנייה

עוסקים באמנות ומעוניינים לשרוף בטמפרטורות גבוהות פריטי חימר, זכוכית, פורצלן או גלזורה? רוצים לחסוך בהוצאות על תנור קרמיקה יד שנייה ולא יודעים מאיפה להתחיל? הנה כמה נקודות שיכולות לעזור לכם:

הגדירו את המטרות, הצרכים ואופי השימוש בתנור

אל תתחילו לחפש תנור קרמיקה לפני שאתם יודעים בדיוק מה מטרת השימוש ואופי הצרכים העתידי. מהבחינה הזו אין הבדל בין תנור חדש ויד שנייה, כי בסופו של דבר השאיפה היא למצוא את הפתרון האידיאלי לשריפת עבודות בטמפרטורה של מעל 1000 מעלות צלזיוס.

החליטו על מסגרת התקציב

בשלב השני כבר תוכלו להיכנס לעובי הקורה ולהגדיר את מסגרת התקציב. השקיעו קצת זמן באיסוף מידע באתרי האינטרנט ובהשוואת מחירים. החליטו כמה כסף אתם מעוניינים להשקיע בתנור יד שנייה,כי רק בצורה הזו תוכלו לוודא שאתם עושים עסקה טובה ומשתלמת.

בחרו היטב את מקור הרכישה

אל תתפתו לכל הצעה על תנורי קרמיקה יד שנייה. בחרו היטב את מקור הרכישה ונצלו את הזמן שעומד לרשותכם על מנת ליצור קשר עם המוכר. נסו לתאם פגישה לא מחייבת והתרשמו מהתנור לפני שאתם מתחייבים לקנות אותו. בנוסף, אל תסתפקו בתמונות שמופיעות באתר כי האינטרס של הלקוח הוא מובן להציג את התנור באור המחמיא ביותר. הבעיה היא שלא תמיד התמונה מייצגת את המציאות וחבל לגלות את זה מאוחר מדי.

טכנאי תנורים מקצועיים

איך מזהים תנורי קרמיקה יד שנייה ברמה גבוהה?

בסופו של דבר, השאיפה של רוב האנשים היא לקנות מוצר יד שנייה באיכות הטובה ביותר שניתן למצוא. בהקשר של תנור קרמיקה יד שנייה תוכלו לעשות זאת באמצעות המפרט הטכני. בדקו האם לתנור יש כושר בידוד גבוה ועד כמה הוא חסכוני באנרגיה.

קבלו המלצות על מותגים של תנורים תעשייתים ובדקו האם יש אטימה מוחלטת בין דלת התנור לגוף התנור. השוו בין תנורי יד שנייה גם לפי מערכת הבקרה, מערכת הגיבוי ומפסק הביטחון. הסכימו לשלם עוד כמה שקלים על תנור איכותי ובשום פנים ואופן אל תוותרו על הבטיחות שלכם.

אברהם תנורים, היא חברה המתמחה בייבוא ושיווק תנורים מסוגים שונים המיועדים לצרכים תעשייתיים וביתיים כאחד. אצלנו תמצאו תנור קרמיקה יד שנייה לצד תנור התכה או תנורים.  
 
כאשר אתם מחפשים תנור שיענה על כל צרכיכם ובמחיר שלא יעיק על כיסכם: אברהם תנורים – חייגו עכשיו 5537376 – 03